1402,10,24

تسویه تعهدات ارزی نوردکاران فولادی با عرضه طلا در بورس کالای ایران

انجمن نوردکاران فولادی ایران ضمن درخواست تداوم واردات طلا برای رفع تعهد ارزی ناشی از صادرات ، خواهان اعمال معافیت مالیاتی معاملات طلا برای تسویه تعهد ارزی شده است.

به گزارش روابط عمومی انجمن نوردکاران فولادی  ایران ، نیما مجدی مدیر روابط عمومی این انجمن گفت: انجمن نوردکاران فولادی ایران با هدف توسعه صادرات غیر نفتی، تامین منابع ارزی کشور، رونق و افزایش تولید محصولات نوردی فولاد و با توجه به محدودیت های ناشی از تحریم ، طی مذاکرات و ‌مکاتبات متعدد با مسئولان محترم اقتصادی کشور ، ضمن درخواست تداوم واردات طلا برای رفع تعهد ارزی ناشی از صادرات ، خواهان اعمال معافیت مالیاتی معاملات طلا برای تسویه تعهد ارزی شده است.

وی ادامه داد: پیشنهاد می شود با توجه به عدم آمادگی مرکز مبادلات ارز و طلا برای انجام معاملات مذکور و لزوم تداوم تولید و صادرات با  هدف جلوگیری از هرگونه خللی در امر تولید و صادرات فولاد ، از بستر بسیار فعال بورس کالای ایران برای عرضه طلای مرتبط با تسویه تعهدات ارزی صادرکنندگان محصولات نهایی فولاد، استفاده شود.

به گفته وی، الحمدلله مسئولان محترم وزارت امور اقتصادی و دارایی ، بانک مرکزی ، بورس کالای ایران و وزارت صمت همواره در تلاش برای رفع موانع تولید و صادرات بوده و هستند.

لینک کوتاه : https://irsra.ir/?p=2844

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته‌ها

نوشته‌های تازه