1402,11,11

عرضه های بورس کالای ایران (۱۱ بهمن ماه)

طبق اطلاعیه بورس کالای ایران امروز ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ قرار است ۲۰۷ هزار و ۱۳۴ تن محصولات نورد فولادی شامل تیرآهن  و میلگرد در تالار صنعتی بورس کالا عرضه شود.

به گزارش روابط عمومی انجمن نوردکاران فولادی ایران، طبق اطلاعیه بورس کالای ایران امروز ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ قرار است ۲۰۷ هزار و ۱۳۴ تن محصولات نورد فولادی شامل تیرآهن  و میلگرد در تالار صنعتی بورس کالا عرضه شود. این مقدار حجم عرضه شده نسبت به هفته قبل ۱۱.۸درصد کاهش دارد. نبشی و ناودانی نیز در عرضه‌های روز گذشته به حجم ۴ هزار و ۹۵۲ تن عرضه شده وبا رقابت بالایی و قیمت حدود ۸۸درصد بالاتر از نرخ پایه معامله شد.

تیرآهن عرضه شده در بورس کالای امروز با ۲۱.۴ درصد کاهش حجم نسبت به هفته قبل به مقدار۲۵ هزار و ۳۹۶ تن عرضه شده که نرخ پایه آن با افزایش ۲ درصد به مبلغ ۲۳ هزار و ۲۱۰ تومان معامله خواهد شد. کمترین قیمت عرضه شده این محصول۲۲ هزار و۵۰۰ تومان برای تیرآهن طول کوتاه ۲۰ و بیشترین قیمت ۲۳ هزار ۹۳۰ تومان مربوط به تیرآهن۱۲ است که هر دو توسط ذوب آهن اصفهان عرضه شده‌اند. نوع تسویه به صورت ۵۰ درصد نقدی و ۵۰ درصد اعتباری و توسط ذوب آهن عرضه شده و عرضه های نقدی متلعق به مجتمع جهان فولاد غرب، توسعه تجارت نگین پارس ایرانیان وظفر بناب است.

همچنین میلگرد با ۱۸۱ هزار و ۷۳۸ تن، کاهش حجم ۱۰.۲  درصدی نسبت به هفته قبل دارد. میانگین نرخ پایه عرضه این محصول ۲۲هزار و ۲۸۰ تومان یا حدود ۲۴ هزار و ۲۸۶ تومان به اضافه ارزش افزوده و تقریبا هزار تومان بالاتر از میانگین نرخ پایه عرضه هفته گذشته (۲۱ هزار و ۲۲۹ تومان) بر روی سایت بورس کالا قرار گرفته است. پایین‌ترین قیمت عرضه شده این محصول ۱۹هزار و ۳۵۰ تومان و بیشترین قیمت 22 هزار و ۶۶۴ تومان است.

لینک کوتاه : https://irsra.ir/?p=2898

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته‌ها

نوشته‌های تازه