1402,10,10

لزوم بازنگری ارائه خدمات مجموعه های دولتی و خصوصی به تولیدکنندگان فولاد

یک کارشناس فعال فولاد، اظهار کرد: تولیدهای نوآور و خلاق با ظرفیت بالا در حوزه فولاد، نیازمند یک سری تصمیم ها، مهارت و تخصص فنی در این زمینه است که امروزه در توان تولیدکنندگان فولاد ایران نیست.

به گزارش روابط عمومی انجمن نوردکاران فولادی ایران، بهمن احمدی، در گفتگو با فولادبان، نبود حمایت مجموعه های دولتی و خصوصی  به شرکت های فولادی را عامل ضعف تولیدکنندگان فولادی در کشور دانست و ادامه داد: امروزه سیاست های حاکمیتی در ایران یکپارچه نیست و هر مجموعه دولتی و خصوصی از دارایی گرفته تا بانک، بیمه، شرکت برق، گاز و… به صورت جزیره ای، تنها به فکر منافع خویش هستند و در راستای موفقییت مجموعه های معدنی و فولادی، قدم مثبتی بر نمی دارند.

وی در ادامه افزود:، تمام شعارهای حمایتی مجموعه های دولتی و خصوصی با یک دیگر هم‌خوانی ندارد و نظارت و کنترلی نیز در اینباره صورت نمی گیرد. از طرفی تولیدکنندگان فولادی هم نمی دانند که شکایت و اعتراض خود را چگونه و به چه روشی اجرایی کنند چراکه گوشی برای شنیدن انتقادات وجود ندارد.

به گفته این کارشناس، وجود تحریم ها بسیاری از شرکت های فولادی ایران را با چالش و مشکل مواجه کرده است و باعث شده این مجموعه ها برای حفظ ارتباط با بازارهای جهانی، محتاج کشورهای بی پایه و اساس باشند.

 

 

لینک کوتاه : https://irsra.ir/?p=2787

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته‌ها

نوشته‌های تازه