1402,07,08

معاملات داغ شمش فولادی و اسلب

برای قیمت‌های فولاد صادراتی ایران در هفته منتهی به ۷ مهر ۱۴۰۲ منتشر شد. در این هفته، قیمت فوبِ شمش فولادی صادراتی ایران ۰.۱ درصد افزایش یافت و به ۴۷۳ تا ۴۷۸ دلار به ازای هر تن رسید. دو فولادساز بزرگ ایرانی در هفته جاری موفق به فروش دو محموله ۳۰ هزار تنی شمش صادراتی با قیمت فوب ۴۷۷ دلار به ازای هر تن شدند. موعد تحویل شمش فولادی هر دو شرکت، ماه نوامبر ۲۰۲۳ است. قیمت‌های فولاد صادراتی ایران را در تصویر فوق ببینید.

به گزارش روابط عمومی انجمن نوردکاران فولادی ایران، هفته گذشته پترومتالز خبر از جهش قیمت اسلب صادراتی ایران برای نخستین بار از ۱۳ مرداد سال جاری تاکنون داد. طی مزایده‌ای که از هفته پیش در جریان بود و این هفته نهایی شد، یک شرکت بزرگ و مطرح ایرانی توانست یک محموله ۳۰ هزار تنی اسلب را با قیمت فوب ۴۷۰ دلار به ازای هر تن به فروش برساند که این معامله با توجه به شرایط بازار جهانی، یک موفقیت قابل توجه محسوب می‌شود.

قیمت Ex-work میلگرد صادراتی ایران در این هفته ۱ درصد کاهش یافت و به ۴۹۵ تا ۵۰۵ دلار به ازای هر تن رسید. کاهش قیمت میلگرد در بازار داخلی و افزایش عرضه میلگرد ایران با رفع محدودیت‌های برق و همین‌طور ضعف تقاضا در کشورهای همسایه، عواملی بود که باعث کاهش قیمت میلگرد صادراتی شد.

لینک کوتاه : https://irsra.ir/?p=1963

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته‌ها

نوشته‌های تازه