1402,09,15

نوسان اندک قیمت قراضه فولادی چین

قیمت قراضه فولادی چین در هفته گذشته در میان عرضه فراوان تثبیت شد و تغییر زیادی نداشت.

به گزارش روابط عمومی انجمن نوردکاران فولادی ایران؛ قیمت قراضه فولادی چین در هفته منتهی به روز جمعه (۱ دسامبر)  تا حد زیادی با افزایش گاه به گاه ثابت ماند.

فعالان بازار در روز جمعه (۱ دسامبر) اعلام کردند تولید کنندگان قراضه فولادی در چین عجله داشتند تا پروژه ها را تا پایان سال جاری به پایان برسانند و همچنین افزایش جزئی سود شرکت ‌های بازیافت قراضه فولادی را تحریک کرد تا جمع ‌آوری این محصول را افزایش دهند.

به نقل از چندین منبع خبری، در این شرایط، عرضه قراضه فولادی از ماه اکتبر بسیار زیاد به نظر می رسد. بر اساس تحقیقات انجام شده، برخی از کارخانه های فولادی مستقر در چین ممکن است به طور کامل ذخایر قراضه فولادی را قبل از جشنواره بهار مصرف کنند.

در این میان معامله گران گزارش دادند مصرف قراضه فولادی در ماه آخر سال ۲۰۲۳ در چین افزایش خواهد یافت. بنابراین، ممکن است در سه ماهه آینده، عوامل بنیادی عرضه و تقاضای قراضه فولادی در بازار چین به تدریج گسترش یابد و از قیمت قراضه فولادی حمایت کند.

همچنین تحلیل گران بازار در روز جمعه (۱ دسامبر) اعلام کردند قیمت محصولات فولادی چین ممکن است در هفته آینده نوسان داشته باشد. بررسی ها نشان می دهد بازار قراضه فولادی ممکن است در هفته آینده محدود بماند و تغییرات قیمت این محصول از منفی ۳۰ یوان در هر تن تا ۳۰ یوان در هر تن باشد.

 

 

لینک کوتاه : https://irsra.ir/?p=2637

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته‌ها

نوشته‌های تازه