1403,03,23

نایب رییس انجمن نور کاران فولادی ایران: اگر تلاش‌های انجمن نبود شرایط بدتر از این بود

نائب رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران گفت: طی چندماه گذشته؛ اعضای هیئت مدبره انجمن تمامی تلاش خود را در راستای احقاق حقوق اعضای خود و تمام صنعتگران بدون شانتاژ و انعکاس رسانه‌ای انجام داده است.

 به گزارش روابط عمومی انجمن نوردکاران فولادی ایران؛ سیر علی محمد ابویی مهریزی نائب رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران خاطر نشان کرد: طی جلساتی که با وزیر محترم صمت و تنی چند از مسئولان ذی ربط صنعت فولاد داشته‌ایم به موفقیت‌هایی نیز نائب شده‌ایم. هر چند طوفان مشکلات آنچنان سهمگین است که صنعت نورد و صادرات را تحت الشعاع قرار می‌دهد.

وی همچنین اشاره کرد: تلاش‌های همین چند ماه گذشته با برگزاری بیست و اندی جلسه برای رفع مسئله بازگشت ارز صادرات نتوانسته ما را به تمام خواسته ها یمان برساند اما قطعا با رایزنی‌هایی که صورت گرفته بسیاری از تصمیمات تعدیل و  وضعیت این شده است و اگر فشار و تلاش اعضای انجمن نبود، وضعیت بسیار وخیم تر از آن چه که فکر میکنیم می شد.

ابویی با تاکید بر این که در رابطه با مسئله صادرات، نکته نظرات مسئولان وزارت صمت بدین صورت است که اذعان می دارند باید قیمت‌ها طوری مدیریت شود که اگر تولیدکننده کالایی گران و با نرخ دلار 58 تا 64 تومان در مقاطع مختلف زمانی خریداری شد، ما با دلار 40 هزار تومان از شما خرید می‌کنیم که پایین دست زنجیره کالا را روی دلار 30 تومان تحویل شما دهد تا شما امکان فروش روی 40 هزار تومان را داشته باشید.

وی نیز در پایان خواستار همفکری اعضاء برای ارایه راه حل معضلات جاری این صنعت و چگونگی ارتباط با مدیران صنعتی حاضر در جلسه شد.

لینک کوتاه : https://irsra.ir/?p=3078

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته‌ها

نوشته‌های تازه