1402,05,09

اهمیت تولید فولادهای پیشرفته با ارزش‌افزوده بالا

یک تحلیلگر فولادی با اشاره به اهمیت تولید فولادهای پیشرفته با ارزش‌افزوده بالا، اظهار داشت: این موضوع برای رسیدن به گام نخست این صنعت یعنی تولید ۵۵ میلیون تنی فولاد، بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش روابط عمومی انجمن نوردکاران فولادی ایران به نقل از فولادبان؛ حسن طاهری با اشاره به اهمیت تولید فولادهای پیشرفته با ارزش‌افزوده بالا، اظهار داشت: این موضوع برای رسیدن به گام نخست این صنعت یعنی تولید ۵۵ میلیون تنی فولاد، بسیار حائز اهمیت است.

وی گفت: تولید فولاد آلیاژی و فولادهایی با ارزش‌افزوده بالا یک زیرساخت صنعتی برای توسعه‌یافتگی است که رسیدن به این امر را امکان‌پذیر می‌کند.

این کارشناس صنعت فولاد تصریح کرد: در این بین بازار فولاد با دلایلی با تولیدکنندگان همراهی کرده است اما اکنون ما با کاهش تولید فولادهای عمومی مواجه هستیم و برای اینکه بتوانیم جریان بازاریابی و فروش فولاد در کشور را حفظ کنیم باید بتوانیم فولادهای کیفی را تولید کنیم.

طاهری خاطرنشان کرد: فاصله تولید فولادهای باکیفیت ایران و جهان معنادار است به طوری که ما با تولید فولادهای باکیفیت، سود با کیفیت بالا خواهیم داشت که معنای آن پایداری تولید است.

به گفته وی، در تحلیل‌های تجاری صنعت فولاد به این نتیجه رسیدیم که باید سهم خود را در تولید فولادهای پیشرفته با ارزش‌افزوده بالا افزایش دهیم و برای کاهش آسیب‌های تجاری در این مسیر گام برداریم.

 

 

لینک کوتاه : https://irsra.ir/?p=1293

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته‌ها

نوشته‌های تازه