1403,02,02

اولین جلسه مدیریت گروه ملی صنعتی فولاد ایران در سال ۱۴۰۳

اولین جلسه مدیریت شرکت در سال ۱۴۰۳، روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه، با حضور دکتر عمادی رئیس هیات مدیره، دکتر محمدی مدیرعامل و کلیه معاونین و مدیران و مدیرعامل شرکت شفق راهیان اکسین در سالن جلسات دفتر مدیرعامل برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی انجمن نوردکاران فولادی ایران و به نقل از گروه ملی صنعتی فولاد ایران، در این جلسه که با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد، ابتدا معاونین و مدیران در گزارشی وضعیت حوزه و بخش‌های خود در سال گذشته و برنامه‌های تدوین شده جهت اجرا در سال جدید را تشریح کردند.

در ادامه دکتر عمادی در سخنانی ضمن تقدیر از تلاش‌های انجام شده توسط کلیه رده‌های سازمان، تداوم برنامه ریزی و پشتکار را جهت دستیابی به اهداف تعیین شده ضروری دانستند. اوی همچنین در بخشی از سخنانش درایت، تلاش‌ها، پیگیری و تعصب دکتر علی محمدی به مجموعه گروه ملی را بی نظیر دانستند و خواستار همدلی، حمایت و همکاری همه جانبه معاونین، مدیران و پرسنل شرکت با ایشان شدند.

سپس دکتر محمدی نیز ضمن تقدیر و تشکر از همت و تلاش کلیه کارکنان غیرتمند و سختکوش گروه ملی، به جهت فعالیت‌های چشمگیر و قابل توجه بویژه افزايش تولید ۱۹ درصدی در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱، بر لزوم حفظ و تقویت این اراده و انگیزه برای افزايش تولید در سال جدید اشاره نمود.

وی همچنین تمرکز ویژه به اجرای طرح‌های توسعه‌ای، توجه بیش از پیش به نیروی انسانی بعنوان سرمایه واقعی و برنامه ریزی برای حل مسائل و مشکلات معیشتی این عزیزان و ایجاد وحدت و یکپارچگی در کلیه رده‌های سازمان را مورد تاکید جدی قرار داد.

لینک کوتاه : https://irsra.ir/?p=3012

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته‌ها

نوشته‌های تازه