1402,06,01

برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی، فولاد، ریخته‌گری، ماشین‌آلات و صنایع وابسته

محمود بندرچی مدیرعامل شرکت رستاک پادویژن اظهار داشت: پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی، فولاد، ریخته‌گری، ماشین‌آلات و صنایع وابسته در تاریخ اول تا چهارم شهریور ماه سال جاری با حضور بیش از ۱۶۰ واحد تولیدی، صنعتی و بازرگانی در اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی انجمن نوردکاران فولادی ایران به نقل از پترومتالز؛ کلیه استان‌های صاحب صنعت و نمایندگان برندهای معتبر خارجی، شامل ۱۵ استان و ۱۰ کشور، در این نمایشگاه حضور جدی دارند. این نمایشگاه از تاریخ اول تا چهارم شهریور ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۸ آماده بازدید علاقمندان از این رویداد مهم صنعتی است.

مدیرعامل شرکت برگزارکننده این نمایشگاه گفت: بزرگترین و قدیمی‌ترین صنایع فولاد کشور در استان اصفهان واقع شده و بخش عظیمی از زنجیره تامین و زنجیره ارزش صنایع فولاد و ریخته‌گری در این استان قرار دارد. لذا مقرر شد نمایشگاه مذکور در این استان صنعتی برگزار شود. این نمایشگاه بالغ بر ۲۰ هزار مترمربع را پوشش می‌دهد و بیش از ۱۶۰ شرکت، کلیه زنجیره ارزش و زنجیره تأمین آهن و فولاد ایران و صنایع وابسته را به نمایش می‌گذارند.

محمود بندرچی افزود: مخاطبان این نمایشگاه تمامی فعالین و دست‌اندرکاران صنعت فولاد، ریخته‌گری، صنعت ساخت و صنایع وابسته هستند و خوشبختانه این نمایشگاه مورد استقبال فعالان این حوزه‌ها قرار گرفته است.

به گفته مجری برگزاری این نمایشگاه در این دوره از نمایشگاه علاوه بر حضور شرکت‌های شاخص ازجمله فولاد مبارکه با کلیه هلدینگ‌های وابسته به آن، انجمن‌های تخصصی نظیر انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، برای نخستین بار حضور دارند. همچنین شرکت فولاد تکنیک و سایر صنایع که در بخش آهن و فولاد ایران نقش پررنگی دارند، در این نمایشگاه حضور دارند.

مدیرعامل شرکت رستاک پادویژن یکی از برنامه‌های جانبی این رویداد را دورهمی فولادی‌ها خواند و گفت: در تاریخ ۳۱ مرداد با همکاری شرکت آرجام، دورهمی و هم‌اندیشی فولادی‌ها را خواهیم داشت که بالغ بر ۷۰۰ نفر از فعالین این حوزه در این گردهمایی حضور فعال خواهند داشت.

لینک کوتاه : https://irsra.ir/?p=1524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته‌ها

نوشته‌های تازه