1402,03,27

تعارض منافع در زنجیره فولاد و حاکمیت شرکتی در شرکت بورس کالای ایران

در جلسه‌ای با حضور اعضای هیئت مدیره انجمن نوردکاران فولادی ایران و کارگروه تخصصی شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی به  بررسی ساختار مدیریتی شرکت بورس کالای ایران و تعارض منافع شرکت‌های حاضر در  کشف و عرضه  قیمت در بورس کالا و موارد فصل ۹ قانون سیاستهای ابلاغی اصل ۴۴ با موضوع تسهیل رقابت و منع انحصار اقدام شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن نوردکاران فولادی ایران،جلسه کارگروه تخصصی شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با موضوع بررسی  تعارض منافع در زنجیره فولاد و حاکمیت شرکتی در شرکت بورس کالای ایران اتاق بازرگانی ایران برگزار شد.

طبق این گزارش، با عنایت به درخواست انجمن نوردکاران فولادی ایران ،کارگروه تخصصی شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با موضوع ” بررسی تعارض منافع در زنجیره فولاد و حاکمیت شرکتی در شرکت بورس کالای ایران ” با حضور هیات مدیره انجمن نوردکاران ،سندیکای لوله و پروفیل  و نمایندگانی از بورس کالا، وزارت صمت، سازمان حمایت، شورای رقابت ،مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی تشکیل شد.

در این جلسه به  بررسی ساختار مدیریتی شرکت بورس کالای ایران و تعارض منافع شرکت‌های حاضر در  کشف و عرضه  قیمت در بورس کالا و موارد فصل ۹ قانون سیاست‌های ابلاغی اصل ۴۴ با موضوع تسهیل رقابت و منع انحصار اقدام شد.

امید است با پیگیریهای این انجمن و در راستای سیاستهای اصل ۴۴ و با حضور تمام ذینفعان زنجیره فولاد نسبت به اصلاح ساختار بورس کالای ایران و تسهیل رقابت و منع انحصار عملکرد بورس کالای ایران اقدام شد.

 

لینک کوتاه : https://irsra.ir/?p=431

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته‌ها

نوشته‌های تازه