1402,03,20

جای خالی برندسازی در صنعت نوردکاران

رئیس هیات مدیره انجمن علمی سازه های فولادی ایران معتقد است: صنعت نورد ایران دهه هاست در زمینه تولید دارای تجربه های ارزشمندی است اما به علت نبود برندسازی مناسب ناشناخته مانده و در مراحل مختلف ارتباط با سازمان و ارگان های مختلف همچون سازمان استاندارد با مشکلات جدی مواجه است.

به گزارش روابط عمومی انجمن نوردکاران فولادی ایران؛ سیامک ایپکچی رئیس هیات مدیره انجمن علمی سازه های فولادی ایران گفت: ما معتقدیم بدنه علمی کشورِ می تواند ارتباط مناسبی با مشاوران دستگاه‌های تصمیم‌گیرنده کلان برقرار کند. همچنین پل بسیار خوبی بین تولید کنندگان و خریداران محصولات نهایی در قالب مقررات و استانداردهای ملی باشد.

وی با بیان این که بنیانگذار و متولی این ارتباط می تواند انجمن علمی سازه های فولادی باشد به ناشناخته ماندن توانمندی های نوردکاران به علت نبود تبلیغات در این صنف اشاره کرد و گفت: فعالان صنعت نورد دهه هاست که در زمینه تولید دارای تجربه های ارزشمندی هستند اما متاسفانه کسانی که محصول نهایی را خریداری می کند با توانایی آنان آشنا نبوده و کوچکترین شناختی ندارند این در حالی است که تبلیغات و برندسازی میتوانست صنعت نورد را بیش از پیش به خریداران  و اقشار مختلف جامعه بشناساند.

رئیس هیات مدیره انجمن علمی سازه های فولادی ایران در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به این که صنعت امروز کشورمان دارای بدنه سنتی است اذعان کرد: در حالی جای خالی برندسازی در مجموعه مهندسی زنجیره فولاد خالی است که هنوز کارشناسان استاندارد با پتانسیل نوردکاران آشنا نبوده و هر آنچه نگاشته به مهندسان این صنف ابلاغ می کنند.

ایپکچی با تاکید بر این که در نگارش استانداردها، صنعت نورد دارای محدودیت است ادامه داد: انجمن علمی سازه های فولادی با تعامل انجمن صنعت نوردکاران فولادی ایران می تواند با برند سازی، تبلیغات و ایجاد ارتباط بین دستگاه های کد نویس مسیرهای تولید و توسعه را برای این صنعت تسهیل بخشد.

لینک کوتاه : https://irsra.ir/?p=288

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته‌ها

نوشته‌های تازه