1402,04,21

درخشش فولاد خرمدشت تاکستان این بار در کرمانشاه

‌در همایش گرامیداشت روز صنعت، معدن و تجارت که در روز پنجشنبه ۱۶ تیرماه در سالن همایش اتاق بازرگانی کرمانشاه برگزار شد از ۵۴ واحد صنعتی و معدنی و از جمله مجموعه فولاد خرمدشت تاکستان تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع فولاد خرمدشت تاکسنان؛ این مراسم با حضور دکتر صحرایی استاندار کرمانشاه، مهندس خالقی دبیر کل خانه صنعت ایران مهندس دارابی ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، و مهندس کدیور رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه و تعدادی از فعالین اقتصادی و واحدهای تولیدی برگزار شد.

در این مراسم مجتمع خرمدشت تاکستان، واحد سنقر به عنوان یکی از واحدهای‌ نمونه استان معرفی و با لوح تقدیر و تندیس از مهندس…. سعیدیان، مدیر عامل مجتمع تقدیر گردید.

این گزارش حاکی است؛ مجتمع خرمدشت تاکستان واحد سنقر با تولید سالانه ۱۰۰هزار تن انواع شمش فولادی در شهرستان سنقر، زمینه اشتغالزایی ۷۰ نفر را فراهم کرده است.

همچنین؛ ظرفیت بهره برداری مجتمع ۲۰۰ هزار تن در سال است اما به دلیل مشکلات برقی ۵۰ درصد ظرفیت واقعی تولید دارد. امید است با عنایت مسئولین و با توجه به نیاز استان در بحث اشتغال و با وجود ظرفیت های بالای منطقه به ویژه شهرستان سنقر مسئله قطعی برق برطرف شده و شاهد حمایت های بیشتری از واحدهای تولیدی باشیم.

لینک کوتاه : https://irsra.ir/?p=965

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته‌ها

نوشته‌های تازه