1403,03,23

رئیس هیئت مدیره انجمن نوردکاران فولادی ایران:جلسات بی‌حاصل با مسئولین مملکت در حل معضلات صنعت نورد فولاد

احمد خوروش، رئیس هیئت مدیره انجمن نوردکاران فولادی ایران، در ابتدای جلسه ضمن خوشامدگویی به افراد شرکت‌کننده در جلسه هم‌اندیشی به ارائه گزارشی از وضعیت صنعت نورد کشور و همچنین جلسات متعدد برای حل موانع این صنعت با مسئولان رده بالای مملکتی پرداخت.

به گزارش روابط عمومی انجمن نوردکاران فولادی ایران؛ احمد خوروش، رئیس هیئت مدیره انجمن نوردکاران فولادی ایران، در ابتدای جلسه ضمن خوشامدگویی به افراد شرکت‌کننده در جلسه هم‌اندیشی به ارائه گزارشی از وضعیت صنعت نورد کشور و همچنین جلسات متعدد برای حل موانع این صنعت با مسئولان رده بالای مملکتی پرداخت.

وی از برگزاری جلساتی همراه با اعضای انجمن با مشاور وزیر صمت و دیگر مسئولان این وزراتخانه از ابتدای سال خبر داد اما متاسفانه جلسات و گفتگو ها بی نتیجه بودند.

خوروش در ادامه برنامه‌ریزی برای برگزاری این جلسه هم‌اندیشی با حضور صاحبان صنایع نورد فولاد کشور را برای دریافت نظرات و پیشنهاد صنعت کاران محترم دانست و از شرکت‌کنندگان درخواست ارائه راهکارهای پیشنهادی خود برای حل معضلات این صنعت را کرد.

در ادامه جلسه امینی‌فر دبیر انجمن نوردکاران فولادی کشور نیز ضمن تایید برگزاری جلسات متعدد با مسئولان ذیربط، از پیگیری‌های مداوم دست‌اندرکاران انجمن از بانک مرکزی، وزارتخانه، قوه قضائیه و هر سازمان صاحب قدرت در تصمیم‌گیری برای صنعت فولاد خبر داد.

لینک کوتاه : https://irsra.ir/?p=3068

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته‌ها

نوشته‌های تازه