1402,07,01

شاخص پترومتالز برای قیمت‌های فولاد صادراتی ایران/ جهش قیمت اسلب

شاخص پترومتالز برای قیمت‌های فولاد صادراتی ایران در هفته منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ منتشر شد. در این هفته، قیمت فوبِ شمش فولادی صادراتی ایران تغییری نداشت و ۴۷۰ تا ۴۸۰ دلار به ازای هر تن بود. بازار شمش فولادی صادراتی ایران، پس از تجربه رشد قیمت‌ها در هفته گذشته، این هفته بسیار آرام و با حداقل فعالیت بود.

به گزارش روابط عمومی انجمن نوردکاران فولادی ایران به نقل از پترو متالز؛ در مقابل، در هفته جاری شاهد جهش قابل توجه قیمت اسلب صادراتی ایران بودیم و قیمت فوب اسلب صادراتی با جهش ۴.۴ درصدی به ۴۶۸ تا ۴۷۲ دلار به ازای هر تن رسید. این نخستین افزایش هفتگی قیمت اسلب صادراتی ایران از ۱۳ مرداد سال جاری تاکنون است. گفتنی است آخرین قیمت فوب اسلب صادراتی روسیه و CIS که مهم‌ترین رقیب ایران در صادرات اسلب هستند، بنا به گزارش متال بولتن ۴۵۰ تا ۵۳۵ دلار به ازای هر تن است. قیمت‌های فولاد صادراتی ایران را در تصویر فوق ببینید.

قیمت Ex-work میلگرد صادراتی ایران در این هفته ۱ درصد افزایش یافت و به ۵۰۰ تا ۵۱۰ دلار به ازای هر تن رسید. با پایان یافتن ماه‌های محرم و صفر و پایان عزاداری‌های مذهبی در عراق، تقاضا برای میلگرد صادراتی ایران کمی بهبود یافته است.

لینک کوتاه : https://irsra.ir/?p=1836

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته‌ها

نوشته‌های تازه