1403,04,04

فرهاد نیک نفس، مدیرعامل مجتمع فولاد ظفر بناب: مطالبه‌گری سراسری صنعتگران، چاره بیداری مسئولان کشور است

نشست هم‌اندیشی صاحبان صنایع نورد فولاد کشور در بررسی موانع موجود بر سر راه پیشرفت صنعت نورد کشور، تداوم صادرات و حفظ تولید و اشتغال کشور با حضور تعدادی زیادی از ذی‌نفعان این صنعت در محل اتاق بازرگانی صنایع و معادن ایران برگزار شد.

در این نشست نیک نفس ضمن تشکر از تلاش‌ها و فعالیت‌های پرثمر انجمن نوردکاران فولادی ایران، بیان کرد: در شرایط فعلی باید تمرکز اصلی صنعتگران با همفکری هم بر روی یافتن راهکارهایی برای حل مشکلات صنعت نورد در چنین نشست‌هایی باشد.

او با تاکید به رسیدن به اتفاق نظر اعضا برای راهکار عملی، افزود: ارزیابی بنده این است که در شرایط فعلی هیچ راهی به جز پیگیری مستمر و تعامل با دولت وجود ندارد و مجبور به این استمرار هستیم.

مدیرعامل مجتمع فولاد ظفر بناب با اشاره به وضعیت بغرنج صنعت نورد، متقن‌ترین راه را برای حصول نتیجه مطلوب را ارائه نامه به دفتر رهبری عنوان کرد و گفت: با توجه به وضعیت کشور و حداقل تا شهریور 1403 که دولت جدید مستقر شود به نظر می‌رسد برگزاری جلسه و پیگیری از مسئولان دولتی به نتیجه نرسد بنابراین تنها راه ممکن مکاتبه با دفتر مقام معظم رهبری است.

او همچنین پیشنهاد داد: اگر در یک حرکت جمعی، با یک هجمه و پیگیری مستمر از طرف فعالان صنعتی از سراسر کشور با برگزاری جلسات با استاندارها و نمایندگان مجلس به مطالبه جدی حقوق خود اقدام کنیم، حتما اهمیت و جایگاه این موضوع بیشتر برای مسئولان کشوری تبیین خواهد شد.

او با اشاره به اینکه با توجه به گذشت سه ماه از سال 1403 که هیچ تغییر خاصی در وضعیت به وجود نیامده و بانک‌ها نیز پیگیر مطالبات خود هستند، تاکید کرد: حتی این حرکت جمعی می‌تواند با برنامه‌ریزی همگانی برای تعطیلی و اعتصاب کوتاه مدت تمام واحدهای تولیدی همراه باشد تا مسئولان متوجه وخامت اوضاع صنعت نورد کشور شوند در غیر این صورت به زودی این تعطیلی به ناچار دائمی خواهد شد.

لینک کوتاه : https://irsra.ir/?p=3098

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته‌ها

نوشته‌های تازه