1402,04,19

همکاری انجمن بتن و نوردکاران فولادی ایران برای اجرای پروژه های ساختمان سازی

طی نشستی، انجمن نوردکاران فولادی ایران و انجمن بتن ایران بر همکاری بیشتر در حوزه فعالیت خود تاکید کردند.

به گزارش روابط عمومی انجمن نوردکاران فولادی ایران، طی نشستی که با حضور رضا قنبری دبیر انجمن نوردکاران فولادی ایران و آقایان شکرچی زاده رئیس انجمن ICI، خطیبی رئیس کمیته مسلح کننده های بتن، لواسانی عضو هیات مدیره  و بریجانی مدیر داخلی برگزار شد طرفین به مشارکت بیشتر در حوزه فعالیت خود تاکید کردند.

در ابتدای این نشست،رضا قنبری به معرفی انجمن نوردکاران فولادی ایران پرداخته و گفت: سهم نورد از تولید 30 تا 34 میلیون تنی فولاد حدود 13 میلیون تن است که 80 درصد آن تبدیل به میلگرد می شود.

وی ادامه داد: قیمت به روز فروش محصولات نوردی از طریق بورس کالا کشف و عرضه می ‌شود.

دبیر انجمن نوردکاران فولادی ایران در ادامه سخنانش با اشاره به این که انجمن ها به بلوغ رسیده اند و شرایط و فرصت مشارکت برای آنها فراهم شده است.

وی در پایان خواستار حضور اعضای هیات مدیره انجمن بتن در محل انجمن نوردکاران فولادی ایران شد تا از این طریق قرارداد همکاری فی مابین انجمن ها منعقد و پروژه های شاخصی  برای حل مساله دو انجمن تعریف شود.

-دکتر شکرچی نیز در پایان به پیشینه خوب همکاری انجمن بتن با مرکز تحقیقات ساختمان ، مسکن و شهرسازی، سازمان برنامه و بودجه و سازمان استاندارد اشاره کرد و گفت: این انجمن می‌تواند  انتخاب مناسبی برای  کمک به انجمن فولاد باشد.

لینک کوتاه : https://irsra.ir/?p=948

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته‌ها

نوشته‌های تازه