1403,02,11

همکاری مجتمع فولاد روهینا جنوب  با دانشگاه در رویداد صدرا

مجتمع فولاد روهینا جنوب در نمایشگاه دومین رویداد صدرا “صنعت، دانشگاه و راه اشتغال” به عنوان بزرگترین رویداد کاریابی دانشگاه که از ۱۰ تا ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد دزفول- خوزستان برگزار شده  حضور یافت و محصولات و توانمندی های این شرکت به نمایش گذاشته شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن نوردکاران فولادی ایران و به نقل از روهینا جنوب، این نمایشگاه با حضور جمعی از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی و استان از جمله علیرضا خردمند، فرماندار دزفول، افتتاح شد و مهندس فیروزکوهی، رئیس اداره کار و امور اجتماعی دزفول نیز غرفه  این شرکت بازدید کرده است.

این رویداد به جهت مهارت آموزی و معرفی فرصت های شغلی و بازار کار به دانشجویان و در راستای ارتباط گیری موثر آنان با ۳۳ شرکت فعال در زمینه های صنعتی، تولیدی و کسب و کار به منظور تبادل تجارب صنعت و دانشگاه برگزار شده است.

مزایای این رویداد، حل مسایل صنعت با هدفمند کردن مهارت دانشجویان،استفاده از نیروهای جوان با آموزش های روز، شناساییی افراد دارای شایستگی شغلی و کمک به شرکت های نوپا براساس نیازهای واقعی عنوان شده است.

فرماندار ویژه دزفول در این رویداد یکی از چالش‌های مهم بخش صنعت را نداشتن مدیریت عالم، مستعد و موفق در واحدهای صنعتی دانسته و گفته است: تربیت مدیر کارآفرین و اشغال آفرین یکی از ماموریت‌های مهم دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی است.

سیدمحمدمهدی صافی، رییس دانشگاه آزاد دزفول در این رویداد مطرح کرده  که یک دهه است که هیچ دانشجویی در رشته مواد در دزفول نداریم.

همچنین علی چگینی، یکی از معاونان این دانشگاه در بخش دیگری از این رویداد اعلام کرده است که بسیاری از رشته‌های صنعتی مورد نیاز واحدهای صنعتی  بدون متقاضی مانده است.

لینک کوتاه : https://irsra.ir/?p=3035

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته‌ها

نوشته‌های تازه