1402,09,11

چرا نوردکاران دست به خرید نمی‌زنند؟

بازار فولاد داخل با نزدیک شدن به فصل سرما و احتمال اعمال قطعی یا محدودیت گاز هم نتوانست نوردکاران را ترغیب به خرید کند. یکی از کارشناسان بازار سرمایه معتقد است، هر هفته رکود سنگین‌ و فراگیرتر می‌شود. در این شرایط معاملات محصولات در تمامی رینگ‌ها با کاهش تقاضا و حجم معاملات مواجه خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن نوردکاران فولادی ایران به نقل از آرتان پرس؛ بازار فولاد داخل با نزدیک شدن به فصل سرما و احتمال اعمال قطعی یا محدودیت گاز هم همچنان نتوانست نوردکاران را ترغیب به خرید کند.

مهدیه علیجانی، کارشناس بازار سرمایه معتقد است، هر هفته رکود سنگین‌ و فراگیرتر می‌شود. در این شرایط معاملات محصولات در تمامی رینگ‌ها با کاهش تقاضا و حجم معاملات مواجه خواهد شد.

علیجانی عنوان کرد:با نزدیک شدن به فصل سرمایه قیمت جهانی فولاد از ابتدای ماه نوامبر روندی صعودی را در پیش گرفت اما این روند افزایش تقاضا به صورت مقطعی بوده و با توجه به شرایط بازارهای جهانی پیش‌بینی می‌شود که به‌طور مجدد با کاهش تقاضا مواجه شویم.

وی در خاتمه افزود:بازار فولاد داخل با نزدیک شدن به فصل سرما و احتمال اعمال قطعی یا محدودیت گاز هم همچنان نتوانست نوردکاران را ترغیب به خرید کند. میزان تقاضا برای شمش همچنان در مسیر کاهشی به سر می‌برد.

 

 

لینک کوتاه : https://irsra.ir/?p=2614

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته‌ها

نوشته‌های تازه